Quebec City: Bilingual Customer Service

    Quebec City Area, QC, Canada

    We are currently looking for French Bilingual Customer Service Representatives located in Quebec City, Quebec. Our ideal candidate has a positive attitude with exceptional communication and interpersonal skills. If you are looking to gain further experience in the banking/finance sector and have customer service experience this position is for you! 

    This is a contract position ranging from 3 months to 1 year. Our clients are leading Canadian financial and insurance providers. The Customer Service Representatives will be responsible for providing high levels of service to internal and external customers.

    Responsibilities:

    • Customer wire payment transfers, stock payments, bill payments and returns: logging in transactions into the system
    • Proactively work to identify and correct customer issues, resolve customer concerns, and coordinate with other departments as required
    • Calling customers to validate transactions, ensure information is accurate and to obtain authorization to proceed, escalate where necessary
    • Ensure positive and effective relationships are maintained with customers and sponsor partners
    • Process transactions on specific product lines and maintain records accurately within established standards utilizing existing technology

    Qualifications:

    • French Bilingual
    • 1-2 years of previous finance/banking experience
    • Wire payment and/or teller experience
    • 1 to 2 years in a call center/customer service role
    • Excellent organization skills, with the ability to prioritize under stressful and changing circumstances
    • Phone confidence and professionalism, excellent verbal and written communication skills
    • Team player with excellent interpersonal skills
    • Ability to quickly learn new computer skills
    • Banking/Insurance experience is an asset
    • Previous experience in a customer service role
    • Flexibility to work core business hours 8 am AST to 10 PM as required.
    • Punctual and reliable

    About Us

    Kelly Services believes in relationships, not transactions. That’s why we’re committed to successfully matching job seekers with the best employers across Canada and around the world.  We fill positions from entry level to management, on a temporary or permanent basis. Whether your specialty is science, IT, finance, engineering, marketing, manufacturing, contact centre or business administration, we’ll work with you to understand your likes, dislikes, goals and ambitions, and present you with opportunities that meet your needs. See what we have to offer.

     

    Kelly Services (Canada) Ltd., is committed to providing accommodations for people with disabilities in all parts of the hiring process as required under its Employment Accommodation Policy. Kelly will work with applicants to meet accommodation needs that are made known to Kelly in advance.

     

     


    Nous sommes actuellement à la recherche de représentants du service à la clientèle bilingue français situés à Québec, au Québec. Notre candidat idéal a une attitude positive et des compétences exceptionnelles en communication et en relations interpersonnelles. Si vous souhaitez acquérir de l'expérience dans le secteur bancaire / financier et faire l'expérience du service client, ce poste est pour vous!

    Il s’agit d’un poste contractuel d’une durée allant de 3 mois à 1 an. Nos clients sont des chefs de file canadiens en matière de financement et d’assurance. Les représentants du service à la clientèle seront chargés de fournir un niveau de service élevé aux clients internes et externes.

    Responsabilités:

     - Virements télégraphiques clients, paiements de stock, paiements de factures et retours: enregistrement des transactions dans le système

    - Travailler de manière proactive pour identifier et corriger les problèmes des clients, résoudre leurs problèmes et assurer la coordination avec les autres services, si nécessaire.

    - Appeler les clients pour valider les transactions, s'assurer que les informations sont exactes et pour obtenir l'autorisation de procéder, remonter le cas échéant

    - S'assurer que des relations positives et efficaces sont entretenues avec les clients et les partenaires sponsors

    - Traiter les transactions sur des lignes de produits spécifiques et conserver des enregistrements avec précision dans les normes établies en utilisant la technologie existante

    Qualifications:

    - français bilingue

    - 1-2 ans d'expérience en finance / banque

    - Expérience de paiement par fil et / ou de caissier

    - 1 à 2 ans dans un poste de centre d'appels / service à la clientele

     - Excellentes capacités d'organisation, avec la capacité de hiérarchiser dans des circonstances stressantes et changeantes

    - Confiance téléphonique et professionnalisme, excellentes compétences en communication verbale et écrite

    - Joueur d'équipe avec d'excellentes compétences interpersonnelles

     - Capacité d'apprendre rapidement de nouvelles compétences en informatique

    - Expérience bancaire / assurance, un atout

    - Expérience antérieure dans un rôle de service à la clientele

     - Souplesse pour travailler aux heures de travail principales de 8 h à 21 h HAS, selon les besoins.

    - ponctuel et fiable

     À propos de nous

    Kelly Services croit aux relations et non aux transactions. C’est la raison pour laquelle nous nous sommes engagés à faire en sorte que les demandeurs d’emploi retrouvent les meilleurs employeurs au Canada et dans le monde. Nous occupons des postes de niveau débutant à directeur, de manière temporaire ou permanente. Que vous soyez spécialisé en sciences, informatique, finance, ingénierie, marketing, fabrication, centre de contact ou administration des affaires, nous travaillerons avec vous pour comprendre vos goûts, vos aversions, vos objectifs et vos ambitions, et pour vous présenter des opportunités qui correspondent à vos besoins. Voyez ce que nous avons à offrir.   Kelly Services (Canada) Ltd. s'est engagée à fournir des aménagements pour les personnes handicapées tout au long du processus d'embauche, comme l'exige la Politique d'aménagement de l'emploi. Kelly travaillera avec les candidats pour répondre aux besoins d’hébergement qui ont été communiqués à Kelly à l’avance.


    Category: Banking/Financial Services

    Reference ID: CA769ACZ000216

    Date Posted: 17/07/2020

    Shortcut: http://jobs.en.kellyservices.ca/rd10rH

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