Bilingual Call Centre Rep - Montreal

    Montreal, QC, Canada

    Bilingual Customer Services Representative

    Are you a French bilingual with great customer service experience and excellent written and oral communication skills? We are looking for a Bilingual Call Centre Representative looking to gain experience in the banking/insurance sector. This position is a contract role with as strong possibility of a full time permanent conversion based on performance.

    Our clients are leading Canadian financial and insurance providers. The Call Centre Representative will be responsible for providing high levels of service to external and internal customers.

    Responsibilities:

    • Answer inbound calls and emails from clients and advisors
    • Proactively work to identify and correct customer issues, resolve customer concerns, and coordinate with other departments as required
    • Ensure positive and effective relationships are maintained with customers and sponsor partners
    • Process transactions on specific product lines and maintain records accurately within established standards utilizing existing technology

    Qualifications:

    • Excellent organization skills, with the ability to prioritize under stressful and changing circumstances;
    • Phone confidence and professionalism, excellent verbal and written communication skills
    • Team player with excellent interpersonal skills;
    • Positive attitude;
    • Ability to quickly learn new computer skills;
    • Banking/Insurance experience is an asset;
    • Previous experience in a customer service role;
    • Flexibility to work core business hours 8 am AST to 10 PM AST as required.
    • MUST be comfortable working a rotating shift schedule

     

    About Us

    Kelly Services believes in relationships, not transactions. That’s why we’re committed to successfully matching job seekers with the best employers across Canada and around the world.  We fill positions from entry level to management, on a temporary or permanent basis. Whether your specialty is science, IT, finance, engineering, marketing, manufacturing, contact centre or business administration, we’ll work with you to understand your likes, dislikes, goals and ambitions, and present you with opportunities that meet your needs. See what we have to offer.

     

    Kelly Services (Canada) Ltd., is committed to providing accommodations for people with disabilities in all parts of the hiring process as required under its Employment Accommodation Policy. Kelly will work with applicants to meet accommodation needs that are made known to Kelly in advance.

     

     

    Êtes-vous un bilingue français avec une excellente expérience de service à la clientèle et d'excellentes compétences en communication écrite et orale? Nous sommes à la recherche d'un représentant de centre d'appels bilingue cherchant à acquérir de l'expérience dans le secteur de la banque et de l'assurance. Cette position est un rôle de contrat avec une forte possibilité de conversion permanente à temps plein basée sur la performance.

    Nos clients sont des fournisseurs de services financiers et d'assurance canadiens de premier plan. Le représentant du centre d'appels sera responsable de fournir des niveaux de service élevés aux clients externes et internes.

    Responsabilités:

    • Répondre aux appels entrants et aux courriels des clients et des conseillers
    • Travailler pro-activement pour identifier et corriger les problèmes des clients, résoudre les problèmes des clients et se coordonner avec les autres services au besoin
    • Assurer des relations positives et efficaces avec les clients et les sponsors
    • Traiter les transactions sur des lignes de produits spécifiques et maintenir les enregistrements avec précision dans les normes établies en utilisant la technologie existante

     

    Qualifications:

    • Excellentes compétences organisationnelles, avec la capacité de prioriser dans des circonstances stressantes et changeantes;
    • Confiance au téléphone et professionnalisme, excellentes aptitudes de communication verbale et écrite;
    • Joueur d'équipe avec d'excellentes compétences interpersonnelles;
    • Attitude positive;
    • Capacité à apprendre rapidement de nouvelles compétences en informatique;
    • L'expérience bancaire / d'assurance est un atout;
    • Expérience antérieure dans un rôle de service à la clientèle;
    • Flexibilité pour travailler les heures de travail de base de 9 h 00 à 21 h au besoin.

     

    À propos de nous
    Chez Kelly, nous croyons à la force des relations plutôt qu’à celle des transactions. C’est pourquoi nous nous engageons à placer les chercheurs d'emploi au sein des meilleurs employeurs au Canada et partout dans le monde. Nos postes vont du niveau d’entrée à celui de gestionnaire sur une base temporaire ou permanente. Que vous cherchiez un poste en science, TI, finance, ingénierie, marketing, fabrication, centre d’appels ou administration, nous travaillerons avec vous pour connaître vos objectifs et vos ambitions, savoir ce qui vous plaît et ce qui vous plaît moins et vous présenter les occasions d'emploi qui répondent à vos besoins. Voyez les avantages de collaborer avec nous.


    Category: Banking/Financial Services

    Reference ID: CA769AGO000107

    Date Posted: 19/11/2019

    Shortcut: http://jobs.en.kellyservices.ca/3Nii8f

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