Montreal: Bilingual Call Centre Representative

    Montreal, QC, Canada

    We are currently looking for Bilingual Call Centre Representatives in Montreal, Quebec. Our ideal candidate is French Bilingual, with exceptional communication and interpersonal skills. If you are looking to gain experience in the banking/finance sector and customer service experience this position is for you! 

    This is a contract position ranging from 3 months to 1 year. Our clients are leading Canadian financial and insurance providers. The Bilingual Call Centre Representative will be responsible for providing high levels of service to internal and external customers. Must have full availability to work rotational shifts between the hours of 7am-11pm.

    Responsibilities:

    • Answer inbound calls and emails from clients and advisors
    • Proactively work to identify and correct customer issues, resolve customer concerns, and coordinate with other departments as required
    • Ensure positive and effective relationships are maintained with customers and sponsor partners
    • Process transactions on specific product lines and maintain records accurately within established standards utilizing existing technology

    Qualifications:

    • 1-2 years call centre experience;
    • 2-5 years retail/customer service;
    • French Bilingual
    • Excellent organization skills, with the ability to prioritize under stressful and changing circumstances;
    • Phone confidence and professionalism, excellent verbal and written communication skills
    • Team player with excellent interpersonal skills;
    • Ability to quickly learn new computer skills;
    • Banking/Insurance experience is an asset;
    • Previous experience in a customer service role;
    • Flexibility to work core business hours 7 am EST to 11 PM as required.
    • MUST be comfortable working a rotating shift schedule

     

    About Us

    Kelly Services believes in relationships, not transactions. That’s why we’re committed to successfully matching job seekers with the best employers across Canada and around the world.  We fill positions from entry level to management, on a temporary or permanent basis. Whether your specialty is science, IT, finance, engineering, marketing, manufacturing, contact centre or business administration, we’ll work with you to understand your likes, dislikes, goals and ambitions, and present you with opportunities that meet your needs. See what we have to offer.

     

    Kelly Services (Canada) Ltd., is committed to providing accommodations for people with disabilities in all parts of the hiring process as required under its Employment Accommodation Policy. Kelly will work with applicants to meet accommodation needs that are made known to Kelly in advance.


    Avez-vous de bonnes compétences en communication et une excellente expérience du service à la clientèle? Nous recherchons actuellement des représentants de centres d'appels dans la région de Montreal. Notre candidat idéal est le français bilingue, avec une attitude positive et un apprenant rapide. Si vous souhaitez acquérir de l'expérience dans le secteur bancaire / financier, ce poste est pour vous!

    Il s’agit d’un poste contractuel d’une durée allant de 3 mois à 1 an. Nos clients sont des chefs de file canadiens en matière de financement et d’assurance. Le représentant du centre d’appel sera chargé de fournir un niveau de service élevé aux clients internes et externes.

    Responsabilités:

    - Répondre aux appels entrants et aux courriels des clients et des conseillers

    - Travailler de manière proactive pour identifier et corriger les problèmes des clients, résoudre leurs problèmes et assurer la coordination avec les autres services, si nécessaire

    - S'assurer que des relations positives et efficaces sont entretenues avec les clients et les partenaires sponsors

    - Traiter des transactions sur des lignes de produits spécifiques et conserver des enregistrements avec précision dans les normes établies en utilisant la technologie existante

     

    Qualifications:

    - 1-2 ans d'expérience dans un centre d'appels;

    - 2-5 ans de vente au détail / service à la clientèle;

    - Excellentes compétences en organisation, avec la capacité de hiérarchiser dans des circonstances stressantes et changeantes;

    - Confiance téléphonique et professionnalisme, excellentes compétences en communication verbale et écrite

    - Joueur d'équipe avec d'excellentes compétences interpersonnelles;

    - Attitude positive;

    - Capacité à apprendre rapidement de nouvelles compétences en informatique;

    - Expérience en banque / assurance, un atout;

    - Expérience antérieure dans un rôle de service à la clientèle;

    - Souplesse pour travailler aux heures de travail principales de 7 h à 23 h HAS, selon les besoins.

    - DOIT être à l'aise de travailler selon un horaire de travail en rotation

     

    À propos de nous

    Kelly Services croit aux relations et non aux transactions. C’est la raison pour laquelle nous nous sommes engagés à faire en sorte que les demandeurs d’emploi retrouvent les meilleurs employeurs au Canada et dans le monde. Nous comblons les postes de niveau débutant à directeur, de manière temporaire ou permanente. Que vous soyez spécialisé dans les domaines de la science, de l'informatique, des finances, de l'ingénierie, du marketing, de la fabrication, des centres de contact ou de l'administration des affaires, nous travaillerons avec vous pour comprendre vos goûts, vos aversions, vos objectifs et vos ambitions et vous présenter des opportunités répondant à vos besoins. Voir ce que nous avons à offrir.

     

    Kelly Services (Canada) Ltée s'est engagée à fournir des aménagements pour les personnes handicapées tout au long du processus d'embauche, comme l'exige la Politique d'aménagement de l'emploi. Kelly travaillera avec les candidats pour répondre aux besoins d’hébergement qui ont été communiqués à Kelly à l’avance.

     


    Category: Banking/Financial Services

    Reference ID: CA769ACZ000163

    Date Posted: 04/10/2019

    Shortcut: http://jobs.en.kellyservices.ca/2DVThx

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